god morgon

ny dag, ny vecka... har iaf bara skola mån, tis & ons. sen är jag ledig tors o fre och sen är det loooov!

igår var jag och prommade med Anna och hennes två golden. Saga lekte som en dåre med Viggo (som är den yngre av dem).  efteråt var både matte o vovve slut, att plumsa i snön tar på en ;). efter prommen drack vi massor av te och surrade. tänkte ta en tidig kväll igår men de gick bara inte. legade och vred och vände på mig hur länge som helst, måste ha somnat någon gång vid ett, två... imorse vaknade jag av att Sally dundrade in. mamma kom och lämnade av Sallan innan hon började jobbet. Sally har sovit i Kullen hos dem, dom brukar sno med henne ibland. Sen har vi legat och myst i sängen o kollat lite tv en stund. det är ganska skönt när joel jobbar, då smyger alltid hundarna upp i sängen och lägger sig tätt tätt intill en. så man behöver inte frysa iaf :).

nu dags för frukost! sen göra mig redo för skolan...
/Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0